+48 512022534
amanita.studio.fitness@wp.pl

Zajęcia

Zajęcia w Amanita Studio

Zobacz również szczegółowy grafik zajęć

Joga kręgosłupa – słowo „joga” oznacza scalać, łączyć, wiązać, jednoczyć, przywiązywać, kierować i skupiać uwagę, ale także nakładać jarzmo oraz powściągać. Regularna praktyka jogi regeneruje ciało oraz umysł i pozwala zachować je w dobrym zdrowiu. Joga pozwala odnaleźć głęboką, wewnętrzną równowagę i spokój.
Zajęcia przeznaczone są dla osób, które rozpoczynają praktykę jogi albo już ją praktykują. Jest to praktyka klasycznych asan i ich wariantów z użyciem pomocy (paski, klocki, wałki, koce, krzesła, kije), które nie tylko podpierają ciało, ale także umożliwiają osiągnięcie symetrii i harmonii, przestrzeni i otwarcia. Dzięki temu można dłużej trwać w danej pozycji, a tym samym uzyskiwać lepsze efekty praktyki. Asany udoskonalają i wzmacniają nasze zdrowie i sprawność oraz dają stabilność i lekkość. Uczą świadomości ciała, dzięki czemu nie tylko wzmacniają mięśnie, stawy i kości, ale dodają gibkości oraz wyciszają umysł, koją emocje. Odpowiednio dobrana sekwencja asan wpływa korzystnie na kręgosłup tak, aby go wzmocnić, uelastycznić i odciążyć od ucisku osiowego. Zajęcia odbywają się w małych grupach, dzięki czemu nauczyciel ma możliwość bezpośredniego kontaktu z osobami na sali. Zapraszamy na wspólną praktykę.

Zdrowy kręgosłup – gimnastyka kręgosłupa to antidotum na zmęczony i bolący kręgosłup często związany z przeciążeniami, stresem czy dysbalansem mięśniowym. Zajęcia zdrowy kręgosłup, to profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. To także praca nad powięziami, po to, aby gimnastyka oddziaływała globalnie na całe ciało. Najogólniej mówiąc, zajęcia te skierowane są do osób, które chcą wzmocnić, rozciągnąć i zmobilizować do pracy właściwe grupy mięśniowe. Ćwiczenia te to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie jogi i pilatesu oraz różnych form relaksacyjnych, wzmocnią dodatkowo głębokie partie mięśniowe pleców oraz zlikwidują przykurcze mięśni i rozluźnią napięcia. Dzięki systematycznej gimnastyce zauważa się zmniejszenie dolegliwości bólowych, zanikają niepotrzebna napięcia mięśniowe. Zdrowy kręgosłup to także bezpieczna praca z kręgosłupem szyjnym. Napięcia w okolicy karku mogą powodować ból szyi i głowy. Odpowiednie ćwiczenia uwalniają od napić i ucisku, poprawiaj komfort życia. Zapraszamy na zajęcia.

Latino dance – to energetyczne i fantastyczne zajęcia taneczne przy muzyce latino z niesamowicie roztańczoną Wiolą. Latino Dance, to połączenie wielu tańców latynoamerykańskich, m.in. rumby, salsy, samby, mambo i bachaty przy fantastycznej muzyce. Zapraszamy wszystkich lubiących świetną zabawę.

Mocny „środek” plus rozciąganie – to trening mięśni kompleksu biodrowo-miedniczno-lędźwiowego, które odpowiadają za stabilizację kręgosłupa i miednicy. Ćwiczenia te wpływają również na poprawę wyglądu sylwetki. Jest to zasługą silnego gorsetu mięśniowego, który wydajnie pracujące nie tylko podczas wysiłku treningowego, ale także podczas wykonywania codziennych czynności.

Warsztaty tematyczne– to dodatkowa forma ćwiczeń różnego typu począwszy od zajęć prozdrowotnych takich jak joga, pilates, praca związana z mięśniami dna miednicy, przez wzmacniające, taneczne czy relaksacyjne. Tematy będą podawane na bieżąco. Ilość miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zapisu. Zapraszamy na dodatkową aktywność.

joga, joginka, ćwiczenia